Reklamační řád společnosti: Václav Kuncl, sídlo č.p. 125, 40502 Malšovice, identifikační číslo: 19791071, vychází z Občanského zákoníku v platném znění a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné závazné informace. Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel (nakupující) podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce, případně vyzvednutím na poště nebo jiném, k tomu určeném zařízení (např. balíkomat), převzetím zboží na provozovně prodávajícího nebo výdejním místě.
Objednatel je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje prodávajícího Václav Kuncl. Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu – daňový doklad, je povinen ihned informovat prodávajícího Václav Kuncl, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a nejlépe v originálním obalu (není povinností).
Reklamace zásilek společnosti Václav Kuncl může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele/prodávajícího, výdejním a expedičním místě:
Malšovice 26, 405 02 Děčín
e-mail: vcelarstviukunclu@seznam.cz
Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Václav Kuncl
Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:
s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci, mechanicky poškozené, bez doložení původu nákupu, poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného použití či zboží poškozené neodborným servisním zásahem.
Postupujte prosím podle instrukcí uvedených níže na této stránce. Usnadníte nám práci a Vaše reklamace bude vyřízena mnohem rychleji:
Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady vložte do vhodného obalu pro přepravu, do horního levého rohu uveďte Vaši zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na naši výše uvedenou adresu. Náklady na dopravu reklamace do provozovny nebo do výdejního a expedičního místa Malšovice 26, 405 02 Děčín nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů.
Tyto podmínky vstupují v platnost dne: 1.5.2024